тахометри М10 і М20 невзаємозамінні!!!

Все по ремонту сюда

Модератор: chelby5

Аватара пользователя
Valeron315
Специалист
Сообщения: 582
Зарегистрирован: 07 фев 2015, 20:08
Репутация: 34
Город: Iv-Franek
модель авто: E21

тахометри М10 і М20 невзаємозамінні!!!

Сообщение Valeron315 » 23 янв 2021, 19:10

доречі хочу розвінчати міф про тахо м10 м20,
вони невзаємозамінні!!!

і так маю ТахМ10 який ззавода ніхто некрутив і який правильно показує, підключаю паралельно до нього тах м20 (мотометр) то внього взагалі нестає того регульваного резистора, тобто обороти в усіх діапазонах немож підняти до оборотів таких як в тахо м10
на холостих 500об в мінусі а коли даю газу то бреше вменшу сторону на1000об і чим більше газу то різниця ще більша...

знайшовши ще один тах від м20(але вдо) і також паралельно підключивши і заганяням резистора в крайнє положення добився що обороти трохи менші ніж є насправді десь 700 коли насправді 900 і так приблизно до 3000 і після 3000 то м20 тах показує вже 3300 хоча насправді 3000 і дальше до 6000 бреше в ще більшу сторону!

іще на тахометрі від м10(вдо) змінний резистор стоїть на середині + -
в той час як на тахо м20(вдо) я резистор загнав в крайнє положення і то з похибкою показує...
С У! С Н!
Г С! С В!

Вернуться в «Ремонт и эксплуатация»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость

cron