ітого)) любі друзі)) хочу виложити декілька фото та відео чемпіонату з дріфту. спочатку пару слів) погода, як завжди в відповідальний день у Львові, добре,що дощу не було, а так тяжкі хмари, холод псячий, було десь градусів 12. сам етап мені дуже сподобався. організація чітка. сам чемпіонат видно неозброєнним оком, що на голову або навіть на дві голови вище, ніж минулий. і це стосується всього, любого моменту чемпіоната. є з чим і як порівняти, я був на всіх львівських етапах з самого першого. авто.... авто це окрема тема, можно багато чого писати, ле це дуже різкий скачок. в минулому році практично всі атмо були, зараз більшість турбо. відчувалась гонка потужностей))) машина Дмитра Ілюка ниссан сильвія, нібито s14, 1000 коней. машина Нікіфорова бмв е90, 900 коней. решта 600-700. якість самих авто більша ніж попередні. але.... дивишся на ці авто зблизьку, заглядаючи в салон, під капот, і розумієшь наскільки це все ще колхоз, голий інтузіазм, кулібінство. відчувається, що все це робиться самотужки, в гаражах, на вулиці, без спонсорів. трохи сумно. але...))) в прошлому році я лишив там 1500грн. і в цьому році десь також, це білети самі дорогі, два по 550грн., ще всяких ручок, календариків гривень на 400))) собівартість тіх календариків максімум 50грн. зновуж такі але... і білети я купляв не тому що вони віп і ліпше ніж інші по 250грн., а тому що, маю велику надію, цім я стараюсь по своїм можливостям хочь якось допомогти нашому дріфту. і рзультат є, і великий результат. подивимось що буде наступного року.
заїзди були шикарні в більшості, досить яскраво всі виступали, відчувається потужність. наприклад, авто Ілюка з самої першої постановки йшло зі шлейфом густого диму до самого кінця, навіть іноді арени не було видно. 1000 конів це 1000 конів))) я взагалі не знаю, як друге авто орієнтується куди їхати. також в цьому році вже приїхав чемпіон Польші на своїй е21, мотор від супри, і е30 з Білорусії, мотор м60 4,4. доречі білоруси дуже достойно виступали, мені здається їх несправедливо засудили. е21 поляка в кваліфікациї пошкодила коробку і в фінальні заїзди вже не виїхала. була ще одна е21, м60 4,4. виступала дуже слабенько. більше за всього сподобались виступи традиційно Гринчука(Гриня) на ніссані 350, і дебют одесіта Нікіфорова на е90. останній свій заїзд Нікіфоров програв Ілюку. я звичайно не можу вплинути на рішення суддів, але на моє глибоке переконання, Ілюка весь етап витягували за вуха. він звичайно що потужній дріфтер, але це був не його день, окрім ефектного димлення він нічого не показав. навіть атмо тридцятки його легко здогоняли.
далі буде....
