m10

Тюнинг, доработки, колхоз - сюда

Модератор: chelby5

Аватара пользователя
Valeron315
Специалист
Сообщения: 566
Зарегистрирован: 07 фев 2015, 20:08
Репутация: 31
Город: Iv-Franek
модель авто: E21

Re: m10

Сообщение Valeron315 » 22 дек 2016, 21:15

На рахунок ланцюга то двухрядний вселяє більше надії., но найти новим його і до нього зірочки ой як недешево...
Я ще думав от м10в18і має більше коників чим м10в20карб а в нього цепка однорядка!
Аще собі думаю що мотору легше розкручуватись з легшими цепкою і зірками
С У! С Н!
Г С! С В!

Аватара пользователя
Valeron315
Специалист
Сообщения: 566
Зарегистрирован: 07 фев 2015, 20:08
Репутация: 31
Город: Iv-Franek
модель авто: E21

Re: m10

Сообщение Valeron315 » 22 дек 2016, 21:17

Скинь фото колектора
С У! С Н!
Г С! С В!

Аватара пользователя
Hammer7
Супермодератор
Сообщения: 1276
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 03:16
Репутация: 162
Город: Кировоград
модель авто: bmw e21 316 1978
Контактная информация:

Re: m10

Сообщение Hammer7 » 22 дек 2016, 23:38

Valeron315 писал(а):Скинь фото колектора

Ок, на днях запилю.
vk.com/zstickers #bimmerow

Аватара пользователя
Hammer7
Супермодератор
Сообщения: 1276
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 03:16
Репутация: 162
Город: Кировоград
модель авто: bmw e21 316 1978
Контактная информация:

Re: m10

Сообщение Hammer7 » 22 дек 2016, 23:42

Valeron315 писал(а):Сєрьога глянь по каталогу на С14 були і 320іс глянь яка там, більшої точно нетреба!

На м3 е30 икс пайп и две трубы на 320is также, я же хочу одну
Изображение
vk.com/zstickers #bimmerow

Аватара пользователя
Valeron315
Специалист
Сообщения: 566
Зарегистрирован: 07 фев 2015, 20:08
Репутация: 31
Город: Iv-Franek
модель авто: E21

Re: m10

Сообщение Valeron315 » 24 дек 2016, 14:00

Сєрьога я думаю що з діаметром основної труби треба відбиватись від обєму від того яка система впуску буде і який вал, в мене мають бути солекси40 вал292 і равнодліннік 4-2-1 основну трубу думаю брати 52мм і от незнаю чи незамало буде
С У! С Н!
Г С! С В!

Аватара пользователя
Hammer7
Супермодератор
Сообщения: 1276
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 03:16
Репутация: 162
Город: Кировоград
модель авто: bmw e21 316 1978
Контактная информация:

Re: m10

Сообщение Hammer7 » 24 дек 2016, 16:55

у меня обьем 2.0 будет, впуск будет скорей всего сток коллектор с дросселем от м30 или кастом колектор с этим же дроселем. за вал еще хз, не заколхозил еще)
Надо такую подобрать что бы и не маленькая и не большая была. где то читал что большая труба тоже не хорошо
vk.com/zstickers #bimmerow

Аватара пользователя
Valeron315
Специалист
Сообщения: 566
Зарегистрирован: 07 фев 2015, 20:08
Репутация: 31
Город: Iv-Franek
модель авто: E21

Re: m10

Сообщение Valeron315 » 24 дек 2016, 17:33

На 2.0 в стандарті вроді 48мм так як і на всіх м10тих
С У! С Н!
Г С! С В!

Аватара пользователя
Hammer7
Супермодератор
Сообщения: 1276
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 03:16
Репутация: 162
Город: Кировоград
модель авто: bmw e21 316 1978
Контактная информация:

Re: m10

Сообщение Hammer7 » 24 дек 2016, 18:36

Та не это мало мне кажеться. допустим на м42 там 55-60 мм
vk.com/zstickers #bimmerow

Аватара пользователя
chelby5
Модератор
Сообщения: 217
Зарегистрирован: 03 фев 2015, 20:32
Репутация: 24
Город: Запорожье

Re: m10

Сообщение chelby5 » 26 дек 2016, 12:34

На м42 51 мм

Аватара пользователя
Ivanovich
Специалист
Сообщения: 212
Зарегистрирован: 21 окт 2015, 22:39
Репутация: 21
Город: м.Красилів Хм.обл.
модель авто: Е21

Re: m10

Сообщение Ivanovich » 26 дек 2016, 23:05

В мене на турбі 60мм, вам 50 з головаю,но з умовою що всі компоненти (глушник і резонатор буде на 50). Доречі в мене осталася вся глушникова система на 51 трубі від ниви шевролє,все нове,зняв коли турбу ставив.


0243 1.jpg

Изображение


Вернуться в «Тюнинг»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость

cron