МОЗГИ чи ЕБУ help

Тюнинг, доработки, колхоз - сюда

Модератор: chelby5

Аватара пользователя
Ivanovich
Специалист
Сообщения: 212
Зарегистрирован: 21 окт 2015, 22:39
Репутация: 21
Город: м.Красилів Хм.обл.
модель авто: Е21

МОЗГИ чи ЕБУ help

Сообщение Ivanovich » 22 фев 2016, 22:09

Так, пишу про блоки управління,бо задають питання,пишу від себе ,що знаю :idea: настройщик -програміст я не дуже,настроєних пару турбових машин-це не показник,бо чим більше влазиш-тим більше розумієш,шо ти нічого не розумієш.

1.Стандартні е30 ле жет -аби робило,бензин вприскує зразу в 4 циліндри,екномії -0,расходометр - :yahoo:

2.Январ 5-всі кацапи турбові строять на ньому,різні виробники ПО(програмне забезпеченн),плюси-нормально працює канал детонації,мінуси-модуль(катушка запалювання) дуже примхлива,в ній запаяні комутатори,тому шукають аналоги бош або опель.

3.Январ 7-тойже самий январ5,тільки друга колодка для жгута,мінуси-канал детонації-срань,але він нам не потрібен,тому-що він розрахований на гідрокомпенсатори,а в м10 шумів дохера,тому просто програмно відключаєм і слухаєм детонацію вушками.
Плюси:головний, обновляються програми,так як він новіший,комутатори запаяні в сам блок, а замість модуля проста двойна катушка(вічна,якщо не знімати ВВ дроти на робочій машині і не мити її кершером),підримка індивідуальних катушок(тільки вазовських) тоді дуже точна діагностика пропусків запалювання,дачик фаз(распредвала)обовязковий що на 5 що на 7 январю теж для діагностики пропусків.

САМИЙ ГОЛОВНИЙ ПЛЮС ЯНВАРЯ-ДІАГНОСТИКА ВСІХ ДАТЧИКІВ,самостійно або в любого діагноста.

Спочатку шукаєте настройщика для авто,питаєтесь для якого января в нього є проги і на чому він може настраювати,потім строєте проект.Якщо самі будете,тоді краще 7.

ФОРСУНКИ- треба волгоські бош 0280158107тонкі або 0280150560 грубі копія рідних від м30,доречі від м30-35 теж підходять бош 0280150714- ці всі форси льють приблизно 200сс/мин (до 150 коняк хватить),а вазовські 120сс/мин.Для турбо бажано бош 0280150431 360куб, але краще від субару 440куб.

ДМРВ чи ДАД: ці блоки були розчитані на роботу з дмрв,тому вони на них краще працюють,екномніше.Якщо атмосфера -то дмрв однозначно,навіть економну турбу до 0,5 бар краще на дмрв,дмрв прощає гріхи настройки,на даді зразу поршня в поддоні.5 краще підходить для дада ніж 7,в сьомий треба багато допаяти щоб він правильно працював на даді,проте і так їздять без допаювання і я в тім числі.Щоб ніхто неказав про малий надув,ось мій москвич на 22 гаріку 0,6 бар на дмрв,просто 0,6 на малій турбі 0,6 на великій-це зовсім різні речі(мотори),їдуть зовсім по різному,хоч і стрілка показує 0,6бар.Сильно не пінайте,тоді я тільки вчився,мій 1 виїзд,можна сказати на стд прозі,тільки підправлена на більші форси.

https://vk.com/video?z=video194345592_1 ... pl_updates

ДАД для турбо я рекомендую моторола mpx4250ар,він працює нормально до 1,3 бар,більше і не треба,бо після 1 бара начинаються танці з бубном,іскру здуває,детон можна зловити,більше тільки---зовсім другий бюджет і це буде корч ,а не авто для повсягдення.
ДАД для атмосфери-від таврії(сенса)він йде разом із датчиком температури.
З дадом працюють тільки комерційні програми.На дмрв -настраювати на стд прогах,вони набагато кращі ніж під дад.

4.Вище январів стоїть- корвет,тойже самий январ 5 тільки заточений під дад і більш укомплектований детельками,но з дорогим ПО і в нас майже не доступний.

5. Далі йдуть Мікаси 7(походить від 5 января) і Мікас 10(11) які ставились на таврії і газелі,також заточені під дад,но дуже-дежу з малою кількістью деталей в середині,на них теж можна настроїти якщо є чим правити і заливати прошивку,саме хренове в них ,що дуже не іформативний інтерфейс ПО,якщо в январю заходиш в вкладки таблиць і все більш менш понятно,то тут треба мати логіку огого.Вони на тавріях роблять не ахті,хотя всеж краще ніж джетле.

6.Invent EMS .Наш хлопець зі Львова виробляє їх,це хто в майбутньому планує перейти на 4-5-6-8 циліндрів.

http://invent-labs.com/invent-ems/
Последний раз редактировалось Ivanovich 23 фев 2016, 00:43, всего редактировалось 2 раза.

Аватара пользователя
Hammer7
Супермодератор
Сообщения: 1276
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 03:16
Репутация: 162
Город: Кировоград
модель авто: bmw e21 316 1978
Контактная информация:

Re: МОЗГИ чи ЕБУ help

Сообщение Hammer7 » 22 фев 2016, 22:43

Хорошо написал good
vk.com/zstickers #bimmerow

transfer
Гуру
Сообщения: 1444
Зарегистрирован: 21 фев 2015, 00:29
Репутация: 107
Город: Дрогобыч
модель авто: е21 315

Re: МОЗГИ чи ЕБУ help

Сообщение transfer » 22 фев 2016, 23:36

да, все хорошо. но ни хрена не понял)))
жить хорошо, а хорошо жить ещё лучше(с)

Аватара пользователя
Hammer7
Супермодератор
Сообщения: 1276
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 03:16
Репутация: 162
Город: Кировоград
модель авто: bmw e21 316 1978
Контактная информация:

Re: МОЗГИ чи ЕБУ help

Сообщение Hammer7 » 23 фев 2016, 00:15

Ivanovich писал(а):якщо не знімати ВВ дроти на робочій машині

а я снимал пару раз :oops:
transfer писал(а):да, все хорошо. но ни хрена не понял)))

та ладно) все понятно.
vk.com/zstickers #bimmerow

Аватара пользователя
maxe12
Новачок
Сообщения: 34
Зарегистрирован: 04 фев 2015, 14:13
Репутация: 2
Город: Изюм
модель авто: bmw e12

Re: МОЗГИ чи ЕБУ help

Сообщение maxe12 » 23 фев 2016, 19:40

Hammer7 писал(а):
Ivanovich писал(а):якщо не знімати ВВ дроти на робочій машині

а я снимал пару раз :oops:

:lol: а я так всегда проверяю искру :lol: :oops:

Аватара пользователя
Ivanovich
Специалист
Сообщения: 212
Зарегистрирован: 21 окт 2015, 22:39
Репутация: 21
Город: м.Красилів Хм.обл.
модель авто: Е21

Re: МОЗГИ чи ЕБУ help

Сообщение Ivanovich » 23 фев 2016, 21:07

Ну ви ж нормальні пацики,якщо катушка зарядилася і видала силовий імпульс,то він повиний кудась дітися,або в свічку чи на масу пробити,або піти вам в руки,щоб очі засвітилися.Якщо він не пішов не поодному із перечислених шляхів,то прорбиває в себе катушка,а якщо не катушка ,то імпульс йде вище в ебу,тоді вилітають електроні ключі(комутатори) на платі ебу.ВСЕ.
Якщо трамблер трохи прощає це,то інж покаже вам свою піпіську :dash1:

Аватара пользователя
Hammer7
Супермодератор
Сообщения: 1276
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 03:16
Репутация: 162
Город: Кировоград
модель авто: bmw e21 316 1978
Контактная информация:

Re: МОЗГИ чи ЕБУ help

Сообщение Hammer7 » 23 фев 2016, 21:16

Ivanovich писал(а):Ну ви ж нормальні пацики,якщо катушка зарядилася і видала силовий імпульс,то він повиний кудась дітися,або в свічку чи на масу пробити,або піти вам в руки,щоб очі засвітилися.Якщо він не пішов не поодному із перечислених шляхів,то прорбиває в себе катушка,а якщо не катушка ,то імпульс йде вище в ебу,тоді вилітають електроні ключі(комутатори) на платі ебу.ВСЕ.
Якщо трамблер трохи прощає це,то інж покаже вам свою піпіську :dash1:

Меня славо богу пронесло, все работает :yahoo:
maxe12 писал(а):
Hammer7 писал(а):
Ivanovich писал(а):якщо не знімати ВВ дроти на робочій машині

а я снимал пару раз :oops:

:lol: а я так всегда проверяю искру :lol: :oops:

Жестко ты! :lol:
vk.com/zstickers #bimmerow

transfer
Гуру
Сообщения: 1444
Зарегистрирован: 21 фев 2015, 00:29
Репутация: 107
Город: Дрогобыч
модель авто: е21 315

Re: МОЗГИ чи ЕБУ help

Сообщение transfer » 23 фев 2016, 22:24

я один раз так проверил искру, что ноги подкосились :lol:
жить хорошо, а хорошо жить ещё лучше(с)


Вернуться в «Тюнинг»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость

cron