турбо на m10

Тюнинг, доработки, колхоз - сюда

Модератор: chelby5

Аватара пользователя
YuraDOC
Новачок
Сообщения: 94
Зарегистрирован: 16 ноя 2015, 15:54
Репутация: 11
Город: Ivano-Frankiv'sk
модель авто: E10

Re: турбо на m10

Сообщение YuraDOC » 28 май 2016, 13:04

Ivanovich писал(а):Юр,смисл в тому що температура вихлопних газів на дизелі -600гр,а в бензині 1100,ось і все.Від цього і танцюєм, що на безиновій турбі треба додаткове охолодження тосолом,і матеріали виготовлення корпусів і крильчаток різні,а розмір і форма крильчатки -це другорядне.


1100, це вже лютий детон, ти ж розумієш? При нормальній настройці, не повинно перевалювати 900, і то короткочасно, бо поршнів недорахуєшся швидше ніж турби.

Спеціально гуглив, і вникав у цю тему, "закладка" по міцності і матеріалах у всіх одинакова, конкретно кажу про турбіни MHI, такі як TD04-05 у всіх можливих варіаціях. Додаткове охолодження картриджа тосолом, почали додавати не через високі ЕГТ, а через компоновочні нюанси, грубо кажучи "запаковані" підкапотки, де турбіна не має можлиаості достатньо віддавати тепло.

А стосовно геометрії, крильчаток і корпусів це апсурд, тут немає значення дизель чи бензин, тут залежить тільки від продуктивності турби, яку закладали на заводі. Я вже десь казав вище, про те, що 50% турбо-корчів, які в США виїзжають квотер з 8сек, їдуть на "ісконно-дизельних" Борг-Варнер, які з заводу чіпляються на "Джон Діри" і "Катерпіллери" ))) от їм роскажіть про недостатню міцність і невитривалість, при їх темпреатурах ЕГТ, де на метанолі чи нітрометані вони розігріваються до білого ...

Вибачте за помилки, писав з телефона.
З.І. - більше обіцяю не сперичатись на цю тему, змучився... )))

Аватара пользователя
Ivanovich
Специалист
Сообщения: 212
Зарегистрирован: 21 окт 2015, 22:39
Репутация: 21
Город: м.Красилів Хм.обл.
модель авто: Е21

Re: турбо на m10

Сообщение Ivanovich » 28 май 2016, 19:47

Та все гаразд,ми ж для цього тут і списуємся.Просто ніхто з нас не ставив дизильну улітку,і про те ніхто не може сказати -став все буде ок.

Аватара пользователя
YuraDOC
Новачок
Сообщения: 94
Зарегистрирован: 16 ноя 2015, 15:54
Репутация: 11
Город: Ivano-Frankiv'sk
модель авто: E10

Re: турбо на m10

Сообщение YuraDOC » 30 май 2016, 10:56

Ivanovich писал(а):Та все гаразд,ми ж для цього тут і списуємся.Просто ніхто з нас не ставив дизильну улітку,і про те ніхто не може сказати -став все буде ок.


Дякую за розуміння!

Як дійде до того, то я ще твою консультацыю потребуватиму, який комплект Января брати, який МАП особливо, якщо я хочу дути більше бара і т.д. Бо щось мені хочеться відмовитись від "мотрона" з розходоміром лопатою...

drinks drinks drinks

Аватара пользователя
Hammer7
Супермодератор
Сообщения: 1276
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 03:16
Репутация: 162
Город: Кировоград
модель авто: bmw e21 316 1978
Контактная информация:

Re: турбо на m10

Сообщение Hammer7 » 15 янв 2017, 21:47

ну шо апнем тему про турбо) Где Юра пропал?
пс. что то я не могу найти решение как поднять сж, и все больше думаю про турбу
vk.com/zstickers #bimmerow

Аватара пользователя
Valeron315
Специалист
Сообщения: 566
Зарегистрирован: 07 фев 2015, 20:08
Репутация: 31
Город: Iv-Franek
модель авто: E21

Re: турбо на m10

Сообщение Valeron315 » 15 янв 2017, 22:37

а як ти тепер піднімеш якщо неміняти ні поршня ні гбц? хіба пилити голову
С У! С Н!
Г С! С В!

transfer
Гуру
Сообщения: 1444
Зарегистрирован: 21 фев 2015, 00:29
Репутация: 107
Город: Дрогобыч
модель авто: е21 315

Re: турбо на m10

Сообщение transfer » 15 янв 2017, 22:49

до речи, де ж це Юра та його е10 турбо?
жить хорошо, а хорошо жить ещё лучше(с)

Аватара пользователя
Hammer7
Супермодератор
Сообщения: 1276
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 03:16
Репутация: 162
Город: Кировоград
модель авто: bmw e21 316 1978
Контактная информация:

Re: турбо на m10

Сообщение Hammer7 » 15 янв 2017, 22:56

Valeron315 писал(а):а як ти тепер піднімеш якщо неміняти ні поршня ні гбц? хіба пилити голову

гбц на яку міняти? э у когось такий досвід пилити гбц?
transfer писал(а):до речи, де ж це Юра та його е10 турбо?

может уже наваливает на турбине от дизеля)
vk.com/zstickers #bimmerow

Аватара пользователя
Valeron315
Специалист
Сообщения: 566
Зарегистрирован: 07 фев 2015, 20:08
Репутация: 31
Город: Iv-Franek
модель авто: E21

Re: турбо на m10

Сообщение Valeron315 » 15 янв 2017, 23:13

якщо я правильно зрозумів то в тебе гбц інж від е30 то в неї обєм кам згор 63 якщо гбц візьмеш від е21 м10в20карб то там обєм вроді 62 то трохи збільшиш ступінь стиснення
http://www.kartuning.ru/calculation-the ... ompression
С У! С Н!
Г С! С В!

Аватара пользователя
Hammer7
Супермодератор
Сообщения: 1276
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 03:16
Репутация: 162
Город: Кировоград
модель авто: bmw e21 316 1978
Контактная информация:

Re: турбо на m10

Сообщение Hammer7 » 16 янв 2017, 00:04

в книжке есть инфа по обьему камеры на 315 316 318i так вот в 318і е21 пишут что 59,5
точну инфу про обьем камеры сгорания на гбц e21 320карб и е30 318i не нашел :(
vk.com/zstickers #bimmerow

Аватара пользователя
Ivanovich
Специалист
Сообщения: 212
Зарегистрирован: 21 окт 2015, 22:39
Репутация: 21
Город: м.Красилів Хм.обл.
модель авто: Е21

Re: турбо на m10

Сообщение Ivanovich » 16 янв 2017, 19:24

Е30 1.8і -2мм обєм вийшов приблизно 53


Вернуться в «Тюнинг»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость

cron